zaterdag 23 juni 2012

1.5: Grote schoonmaak (2)

Een jaar of wat geleden, toen het er even op leek dat we konden beginnen met de bouw, is er korte metten gemaakt met een hele hoop groen dat tot dan toe op onze grond vrij spel had. Een man stond tot z'n knieën in het water en maaide er met een zeis lustig op los. Kosten: 900 złoty. Nou, vooruit dan, er moesten ook wat boompjes worden verwijderd omdat die op een hoekpunt van het toekomstige huis stonden.

Enfin, dat kan goedkoper. Bij bouwmarkt OBI hebben we een trimmer gehaald (250 złoty) die net zo eenvoudig in elkaar te zetten bleek als meubels van IKEA. Vol goede moed ging ik aan de slag, maar ik had niet lang nodig om te ontdekken dat het een kansloze missie is. De graafmachine mag het maandag afmaken. Indien iemand behoefte heeft om mij te melden dat ik een watje ben (overbodig, ik weet dat zelf al lang) dan kun je de commentaarfunctie gebruiken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten