woensdag 24 juli 2013

Zinloze bureaucratie

Het zat er natuurlijk aan te komen. Mail van de bank: "De analist kan het document dat je gestuurd hebt over de status van ul. Jaśminowa niet accepteren. Gelieve een uittreksel uit het grondregister of kadaster te overleggen." Ik heb een kwade mail teruggestuurd, maar helpen doet het toch niet... en ik heb geen zin om te foeteren tegen de dame die zich écht voor mij inzet. Contactgegevens van de DROL die dit soort flauwekul verzint, krijg ik toch niet. Morgenochtend dus maar weer naar Otwock rijden, want - een stukje Poolse realiteit - we zullen je het leven zo lastig mogelijk maken, waar we maar kunnen.

Op mijn vraag of ik meteen ook maar een verklaring van goed gedrag van mijn toekomstige buren moet overleggen, heb ik helaas geen antwoord gekregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten