donderdag 16 juli 2015

8.52: Badkamer!

En zodra de tegels gelijmd en de muren geschilderd zijn... is het een kwestie van het een en ander monteren... en er is ineens een badkamer. Een echte badkamer. Eindelijk!





Ook de timmerman heeft zich (weer) van zijn beste kant laten zien. Toen ik bij hem één deur bestelde, keek hij beteuterd... "maar ik wil helemaal niet één deur maken, ik wil ze allemaal maken!" Ik heb hem overtuigd dat de rest van de deuren om fnanciële redenen echt zullen moeten wachten maar dat het wel fijn zou zijn als tenminste de badkamer afsluitbaar is... "Wanneer wil je de badkamer deur dan hebben?" Nou, aanstaande zaterdag heb ik een feestje hier en misschien is het wel leuk voor de gasten als...



...ze wat privacy hebben tijdens het doen van hun behoefte. Ook de deur is weer een stuk vakmanschap. Zelfs aan de wettelijk vereiste ventilatieopening is gedacht. Een standaard badkamerdeur in Polen heeft onderin van die lelijke gaten, wij hebben dat toch iets eleganter opgelost.

Mooi! Laat het feest nu maar beginnen!


1 opmerking:

  1. Ik volg je blog al een poosje maar had een hele tijd niet gekeken. Het wordt erg mooi! De badkamertegels lijken op die van mij, dus die vind ik dan automatisch ook mooi. Leuk dat je dit allemaal zo precies bijhoudt. Altijd leuk voor later. Succes nog met de verdere afwerking.

    BeantwoordenVerwijderen