woensdag 20 mei 2015

8.33: Plafond badkamer

De prachtige vloer in de badkamer is inmiddels weer aan het zicht onttrokken. Nee, geen zorgen, hij is niet afgebroken, maar bedekt met karton als bescherming tegen het "vuile" werk dat nu in de badkamer uitgevoerd wordt.


Eergisteren plaatste ik nog een foto van het laatste stukje ruwe beton in ons huis. Weg! Verdwenen achter een constructie van "waterdichte" (daarom groene) gipsplaten. Nog even en ik hoef niet eens meer te vertellen dat dit een badkamer wordt...



Net toen ik weg wilde rijden, brak er een enorm onweer los. Twee wolkenfronten botsten juist boven Otwock tegen elkaar. De gevolgen laten zich raden: een indrukwekkende show met veel licht- en geluidseffecten. Direct daarna ben ik teruggereden naar Warschau - ik had nog net geen amfibievoertuig nodig.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten