maandag 25 mei 2015

8.35: ÖVERUD

Enig idee wat het kiezen van de juiste lamp doet met een interieur? De kamer ziet er ineens anders uit, er is sfeer, het leeft! We hebben de zwarte kabel vervangen door een wit exemplaar en het geheel meteen afgemaakt met ÖVERUD. Jazeker, van die "Zweedse" meubelfabriek. Hieronder foto's, zowel met geopende als gesloten rolluiken. Grappig om te zien hoe mijn telefooncamera de kleur van het licht verandert.



Ondertussen gaat het werk in de badkamer stap voor stap verder. Emil werkt hoofdzakelijk in de avonden; wat hij overdag doet, weet ik niet en dat is ook niet mijn zaak. Ik heb hem echter wel gezegd dat ik niet wil dat dat badkamertje over een maand pas klaar is...

De wand bij het raam is intussen voorzien van de lichtere tegelkleur (grigio chiaro). De ontbrekende tegels zijn al voorbereid (gaten gefreesd voor rolluikschakelaar, uitsparing voor vensterbank) maar de lijm was op. En tja, als de lijm op is, ben je klaar met lijmen, toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten